Lívance s chia semínky (vegan)


Tyto lívance jsem objevila úplně náhodou kdesi na internetu, když jsem hledala recepty, kde bych mohla zužitkovat chia semínka. Zalíbil se mi svou jednoduchostí a také tím, že je časově nenáročný. Pokaždé, když jsem chtěla o víkendu dělat ke snídani lívance, znamenalo to pro mě vstávačku v 8 ráno, zadělat kvásek, vypracovat těsto, nechat ho alespoň 1 hodinu kynout a další minimálně půl hodinu péct lívance. Takže se kolikrát stalo, že jsme  snídali skoro na oběd :) Naštěstí se na mě usmálo štěstí a já objevila tento super rychlý a skvělý recept na nadýchané a zdravější lívanečky a ráda se s Vámi o něj podělím.




Potřebujete:

190 g hladké mouky
1 lžíce prášku do pečiva
lžička soli
3 lžíce chia semínek
lžička skořice
3 lžíce javorového sirupu
lžička vanilkového extraktu
360 ml mandlového mléka (Alpro)



Postup:

V míse promíchejte všechny suché ingredience (hladká mouka, prášek do pečiva, sůl, chia semínka, skořice). Přidejte mandlové mléko, vanilkový extrakt a javorový sirup a dobře promíchejte. Směs nechte odpočívat přibližně 10 minut, aby chia semínka mohla nabobtnat.
Na rozehřátou pánev nalévejte v přiměřených porcích lívancovou směs a opékejte přibližně 3-5 minut z každé strany.





Přeji dobrou chuť !


Žádné komentáře:

Okomentovat